Up to 65% Discount for Members Free RegistrationClose

VOORWAARDEN

Onze overeenkomst

Deze voorwaarden zijn van toepassing wanneer je toegang hebt tot de volgende platforms en enige van de volgende websites:

http://www.kissmetic.com, http://www.kissmetic.co.uk, http://www.kissmetic.de, http://www.kissmetic.fr,http://www.kissmetic.es, http://www.kissmetic.it, http://www.kissmetic.nl

http://www.kissmetic.pl, http://www.kissmetic.ie, http://www.kissmetic.pt, http://www.kissmetic.be, http://www.kissmetic.ch, http://www.kissmetic.lu, http://www.kissmetic.se, http://www.kissmetic.ro

http://www.kissmetic.ru, http://www.kissmetic.hu,http://www.kissmetic.at, http://www.kissmetic.cz, http://www.kissmetic.bg, http://www.kissmetic.no

("De Websites") de plek waar jij de producten kunt bestellen die wij daar beschikbaar stellen.

Verwijzingen naar ons/onze/we in deze voorwaarden verwijzen naar Kissmetic International en verwijzingen naar jou/jouw verwijst naar jou als gebruiker (geregistreerd of niet) op de websites. Je verklaard automatisch akkoord te gaan met de voorwaarden wanneer je de pagina bezoekt of wanneer je een bestelling plaatst. We raden je aan om een kopie van de voorwaarden te bewaren voor toekomstig referentie.

Wijzigen van voorwaarden

We behouden ons het recht voor om de voorwaarden te wijzigen, inclusief legale en regelgevende reden. Of om welke andere reden en op elk mogelijk tijdstip. In het geval dat er wijzigingen zijn aangebracht in onze website is het jouw verantwoordelijkheid om de voorwaarden te controleren op wijzigingen. Als je om wat voor reden dan ook het niet eens bent met de voorwaarden dan staat het je vrij om te stoppen met het gebruik maken van de website.
Als je vragen hebt over de voorwaarden kan je per email contact met ons op nemen: Service@Kissmetic.com.

Informatie over ons bedrijf

Wij zijn Kissmetic LTD. 

Ons hoofd distributie centrum bevind zich in Nederland (EORI: NL825590541),

En ons hoofkantoor bevind zich in Zonneveld 1, 5993 SG Maasbree, Locatie: VTP 8, Netherlands.

Onze klantenservice bevind zich in 101 Rose Street South Lane, Edinburgh EH2 3JG, United Kingdom, met technische operatie in at Lviv 79000, Ukraine.

For vragen, hulp of klachten- neem gerust contact met ons op via: Service@Kissmetic.com

Het bestelproces en de bestelbevestiging

Jouw bestelling via onze website behelst een aanvraag aan ons om een product te kopen dat jij selecteert van onze website. Alle bestellingen zijn onderhevig aan beschikbaarheid en acceptatie van ons. We behouden het recht om en bestelling niet te accepteren. Alle communicatie verloopt via het emailadres dat jij hebt opgegeven toen je registreerde of een order plaatste zonder registratie.

Verzending en levering

Zodra je een product hebt besteld ontvang je een bevestigingsemail dat bevestigd dat je bestelling bij ons is binnen gekomen. Dit wil echter nog niet zeggen dat de bestelling bevestigd is. Het koopcontract van het product is pas gevormd nadat wij een email hebben verzonden met de verzendinformatie van je product.

Je kunt verschillende items (producten) selecteren van ons aangeboden producten, details worden toegevoegd aan je “winkelwagen” zodra je klikt op de knop “voeg toe aan winkelwagen”. Door te klikken op “aanschaffen” (te vinden op verschillende plekken op onze website) ga je over tot aanschaf van de producten in je winkelwagen. Zodra je bestelling is geaccepteerd via een Acceptatie Email (zoals hieronder beschreven) ontstaat er een bindend koopcontract tussen de beide partijen (jij als klant, wij als bedrijf)

Voordat je overgaat tot bestellen kan je in je winkelwagen je geselecteerde producten zien, bekijken en aanpassen. Gebruik hiervoor de “winkelwagen” knop.

Je ontvangt automatisch van ons een email die bevestigd dat we je bestelling hebben ontvangen (bevestigingsemail) met daarin een samenvatting van de details van je bestelling. We raden je aan de bevestigingsemail te printen en een kopie te bewaren.
De bevestigingsemail is geen acceptatie van je bestelling maar slechts een kennisgeving dat we je bestelling ontvangen hebben.
Controleer alsjeblieft of de details in de bevestigingsemail correct zijn. Met name de bestelde producten, het ontvangstadres en de contact informatie. In het geval dat er gegevens niet kloppen in de bevestigingsemail of wanneer je geen email hebt ontvangen binnen een uur na het plaatsen van je bestelling dan vragen we je om direct contact op te nemen met: Service@Kissmetic.com.

We zullen je een opvolgende (tweede) email sturen zodra we je bestelling verzenden. Dit staat gelijk aan onze acceptatie van je bestelling (Acceptatie email) waarmee een bindend koopcontract tussen beide partijen ontstaat.

Deze email bevat onze acceptatie van de provisie en leveringsdiensten die uitgevoerd worden door een derde partij (bij besluit van Kissmetic).

Deze email bevat de gegevens van de vervoerder en het tracking nummer.

Registrering van een VIP Club account

Om het gemakkelijker te maken voor jou om producten te bestellen en gebruik te maken van aanbiedingen en kortingen bieden we de mogelijkheid om je te registreren voor onze ‘VIP club”

Wanneer je gebruik maakt van deze mogelijkheid zal de persoonlijke informatie die je aan ons verstrekt worden opgeslagen in onze database. Deze gegevens worden automatisch ingevuld wanneer je een volgende bestelling plaatst. Wanneer enige informatie die je ons hebt verschaft in de tussentijd is gewijzigd dan is het jouw verantwoordelijkheid om die gegevens aan te passen. Dit kan je doen in je VIP Club account.

Om te kunnen registreren vul je een online registratieformulier in met de volgende details: Je naam, geslacht, leeftijdsgroep, wachtwoord, postadres en ontvangstadres. Zodra je dit formulier inzend slaan wij deze gegevens op in ons klantenbestand.

Je kunt deze gegevens inzien, aanpassen en wijzigen in je persoonlijke VIP Club account via de “mijn account” knop. We gebruiken de opgeslagen informatie uitsluitend conform de wet & GDPR regelgeving. We delen jouw gegevens nooit met andere partijen.

Jij bent uitsluitend verantwoordelijk voor het betrouwbaar houden van he gebruikersnaam en wachtwoord en je bent verantwoordelijk voor alle handelingen en activiteiten die namens jouw account plaats vinden. Wij kunnen en zullen de identiteit niet controleren van de mensen die onze website gebruiken en zijn daardoor niet aansprakelijk voor de schade die jij mogelijk lijdt wanneer een ander jouw gebruikersnaam of wachtwoord gebruikt tenzij dit komt door nalatigheid van onze kant.
Je verklaard er mee akkoord te gaan ons direct op de hoogte te stellen door een email te zenden naar Service@Kissmetic.com zodra je vermoed dat iemand onrechtmatig jouw gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt.

 

Jouw gebruik van de Kissmetic Websites

Door akkoord te gaan met de voorwaarden bevestig je dat alle details die je aan ons verstrekt hebt (tijdens registratie of tijdens het bestellen zonder te registreren) correct en up to date zijn

Door de voorwaarden te accepteren verklaar je dat je:

  1. Geen van de sites van Kissmetic op enige wijze gebruikt die schade kunnen aanrichten aan de naam of het imago van Kissmetic of een merk dat wordt verkocht op de Kissmetic website
  2. Geen van de sites van Kissmetic zult gebruiken voor criminele, fraudulente of illegale praktijken die schade (kunnen) aanrichten aan derden.
  3. Geen van de sites van Kissmetic zult gebruiken op een manier die schade kan toebrengen aan de Kissmetic websites of iedere andere website, op wat voor manier dan ook
  4. Niet zult pogen om toegang te krijgen tot accounts van andere gebruikers van de Kissmetic website of het beveiligingssysteem ( inclusief de infrasturctuur, de website content of database)
  5. Onze site uitsluitend gebruikt voor persoonlijk gebruik tenzij je een schriftelijke toestemming hebt van kissmetic’s CEO

We behouden ons het recht om je account te beperken of op te heffen wanneer wij  het vermoeden hebben dat jij (of iemand anders die jouw account gebruikt) betrokken bent bij een activiteit die niet in overeenstemming zijn met de voorwaarden. Dit zonder waarschuwing voor of achteraf.

Bovenstaande zal ons er niet van weerhouden om meer maatregelen te nemen wanneer we dit nodig achten.

 

Website Product Prijzen, verzendkosten en betaling

De prijs van een product is zoals getoond op de website op exact het moment dat jij je order plaatst behalve wanneer er sprake is van een technische fout op onze website (ongeacht of dit zichtbaar / duidelijk is voor de bezoeker).

We doen ons uiterste best om te zorgen dat de prijzen op onze website correct zijn maar fouten zijn mogelijk

In het geval we een fout ontdekken in deprijs van een artikel dat je hebt besteld dan zijn we niet verplicht dit artikel te leveren tegen deze prijs. Mits we je hiervan op de hoogte stellen voor we overgaan tot verzending. In zulke gevallen zullen we contact met je opnemen ( via email) over de correcte prijs en je de mogelijkheid geven om akkoord te gaan met de correcte prijs of om de bestelling te annuleren. Wanneer je er voor kiest de bestelling te annuleren zal er geen geld worden afgeschreven van je Credit Card (of andere betaalmethode).

Daar ons goederendepot zich in Nederland bevind zullen alle zendingen binnen de EU zonder extra btw zijn. Voor verzendigen buiten de EU zal er belasting geheven worden conform de regelgeving van dat land.

Het pleziert ons dat wij al onze klanten “100% gratis levering” kunnen bieden bij bestellingen boven de €29. Bestellingen voor een bedrag onder de €29 zullen geleverd worden tegen een gereduceerd tarief. (de kosten komen voor een deel voor rekening van Kissmetic).
Daar Kissmetic gebruik maakt van gerenomeerde verzendbedrijven zullen de betalingen voor verscheping door gezonden worden naar de vervoerders opddat zij kunnen overgaan tot verzending. Wanneer je een bestelling plaats voor meer dan €29 dat betaald Kissmetic de verzendkosten aan het verzendbedrijf.

*Meer informatie over onze verzendpolicy kun je vinden op - .Kissmetic Verzendvoorwaarden.

We accepteren betalingen voor producten, verscheping en retours met Credit Card en PayPal. Alle betalingen zullen afgeschreven worden op of vlak voor het moment van verzenden.

Je verklaard dat de Credit Card/PayPal die je gebruikt de jouwe is. Geldigheidschecks zullen uitgevoerd worden voor Creditcards. Wanneer er volgens je creditcardbedrijjf problemen zijn met de geldigheid van je kaart zal je bestelling in de wacht geplaatst worden tot dat de methode van betalen is opgehelderd.
Kissmetic kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de kosten van een vertraging in je zending die veroorzaakt wordt door betalingsproblemen van jouw kant. Je bestelling zal pas verzonden worden wanneer de betaling correct is verlopen. Fraude met creditcards zal gemeld worden bij de autoriteiten. Kissmetic is niet verantwoordelijk voor kosten die je creditcardbedrijf of bank in rekening brengt voor het gebruik van je kaart.


Promotie Codes

Kissmetic geeft, om haar klanten te laten profiteren van kortingen, promotiecodes. Alle promotiecodes zijn hoofdletter en spatie gevoelig.
Tenzij anders vermeld kunnen promotiecodes slechts eenmalig gebruikt worden en kunnen niet gebruikt worden in combinatie met andere promotiecodes. Sommige merken vallen niet onder de promoticodes.

Voor meer informatie of vragen over promotie codes, neem gerust contact op met ons.

Levering en Eigendom

We accepteren bestellingen voor levering en verscheping wereldwijd. Alle zendingen (met uitzondering van omschreven uitzonderingen) zullen verzonden worden vanuit ons goederendepot naar het adres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.

Alle bestellingen zullen in behandeling worden genomen en verzonden in 1-2 werkdagen of binnen 30 dagen na de dag dat de bestelling is geplaatst. Mochten we niet in staat zijn om je bestelling op tijd te verwerken dan brengen we je hier van op de hoogte via een email op het emailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Hierin vermelden we de verwachte levertijd. In dit geval heb je het recht om je bestelling te annuleren en ontvang je jouw betaling volledig terug.

Zodra je bestelde producten zijn afgeleverd ben jij de verantwoordelijk voor deze producten.

Jouw tevredenheid is ons grootste belang. Mocht je om enige reden ontevreden zijn met je product (bijvoorbeeld omdat het product duidelijk beschadigd is voor of tijdens verscheping) neem dan alsjeblieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Annuleringen, retouren en geld terug ontvangen

Volgens de wet heb je de volgende rechten:

Je mag verwachten dat de producten die wij leveren kwalitatief voldoen aan je verwachtingen. Dat de producten geschikt zijn voor het gebruik waarvoor ze bedoeld zijn en dat ze overeenkomen met de omschrijving op onze website.
Wanneer een product niet voldoet aan de verwachtingen die je mag hebben naar aanleiding van onze informatie op de website dan heb je het recht je bestelling te annuleren met het recht op teruggave van je betaling. Aan welke voorwaarden dit moet voldoen is afhankelijk van voorwaarden en uitzonderingen ( zie “terugzenden van goederen hieronder beschreven).

Annuleringen kunnen in gang gezet worden door het invullen van een klachtenformulier voor onze klantenservice

 

Retorneren van producten die niet beschadigd zijn

Wij hopen uiteraard dat je tevreden bent met je aankopen van onze website. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan heb je het recht je product terug te zenden een het aanschaf bedrag terug te krijgen.

Je brengt ons, binnen 28 dagen na ontvangst van het product, schriftelijk op de hoogte van je wens om de bestelling te annuleren.

Je verklaard dat je het product correct en verantwoord hebt gebruikt tot het moment dat je het product terug stuurt. In het bijzonder dat het product niet beschadigd is geraakt.

Je kunt ons op de hoogte brengen van je annulering via het contactformulier op onze website

Je bent verantwoordelijk voor de betaling van de kosten voor het terugzenden van het product behalve wanneer het gaat om een levering van een bestelling die niet voor jou bedoeld was

Je stuurt het product terug in zijn originele verpakking en in een omhullende verpakking die er voor moet zorgen dat het product geen (verder) schade kan oplopen tijdens de verzending terug naar ons.

Wij vergoeden het aanschafbedrag en de originele verzendkosten ( mits die er waren) van goederen die wij terug ontvangen binnen 28 dagen nadat je ons op de hoogte hebt gebracht van je annulering, en die wij terug ontvangen in redelijke conditie en in zijn originele verpakking.
Het vergoeden van de verzendkosten gaat via ons uit naam van de door ons gebruikte verzendmaatschappij

Wanneer jij de producten niet correct, op tijd of in zijn geheel niet terugzend hebben wij het recht om kosten op je te verhalen wanneer wij door jouw acties een verlies hebben geleden

 

Onze wettelijke verplichtingen en beperkingen van verantwoodelijkheid

Voor meer informatie over jouw rechten kan je contact opnemen met je lokale advies bureau voor handel

Mochten we onverhoopt deze voorwaarden schenden dan kunnen we alleen verantwoordelijk worden gehouden voor de financiele schade die hier uit voort vloeit met een maximum van het bedrag van je oorspronkleijke bestelling.

Alle informatie die we geven over de producten zijn uitsluitend bedoeld om te informeren. De omschrijvingen zijn niet bedoeld om diagnoses te stellen, behandelingen voor te stellen, genezing of voorkomening van ziektes en klachten (medisch of non-medisch). 
Neem contact op met je eigen arts voor advies voor je een product gebruikt om een aandoening te behandelen.

We verkopen verschillende cosmetica merken op onze website. Al deze producten zijn geproduceerd door deze merken en vallen volledig onder de verantwoordelijkheid van deze merken. Wij zijn niet verantwoordleijk voor de bestanddelen van deze producten.

Hedendaagse techniek kan niet voorkomen dat er geen fouten ontstaan op websites of in het verwerken van gegeven. Alsmede internet connectie. Wij kunnen dan ook niet garanderen dat onze website 100% van de tijd foutloos functioneren

Wij zijn niet verantwoordelijk voor:

Schade buiten ons vermogen om.

Indirecte schade die een gevolg zijn van een eerdere schade die geen van beide partijen had kunnen voorzien toen de overeenkomst aangegaan werd. Als voorbeeld: Misgelopen kansen of winst.

Enige storing in onze wesite of het onvermogen om eerder genoemde verplichtingen na te komen zoals overeengekomen wanneer er sprake is van een onvoorziene oorzaak waar wij geen controle over hebben. Voorvallen die hier onder kunnen vallen (maar andere voorvallen niet uitsluiten) zijn storm, overstromingen, brand, opstanden, oorlog, terroristische activiteiten, atoom ongelukken, natuurrampen of straf van god

 

Auteursrecht (Copyright) en intelectuele eigendoms rechten

Jouw gebruik van de website geeft je niet het recht op auteursrechten, ontwerpen (designs), handelmerken of enig ander intelectueel eigendom (ook niet van onze partners of derde partijen)

Onze website is bedoeld voor jouw persoonlijk, niet commercieel gebruik. Je hebt het recht om materiaal ( tekst & foto’s) te kopieren en/of te printen voor eigen gebruik. De inhoud en het fotomateriaal van onze website mogen niet voor andere doeleinden gebruikt worden dan zoals hierbover genoemd behalve als er op voorhand door ons een schriftelijke toestemming is verleend.

 

Algemeen

Wij doen altijd ons uiterste best om geschillen of misverstanden over de voorwaarden op te lossen. Mocht je om wat voor reden dan ook gerechtelijke stappen willen ondernemen tegen ons dan dient dit gedaan te worden in Israël en de Israëlisch wetgeving is van toepassing.

Mocht een onderdeel van de voorwaarden niet correct worden bevonden door een gerechtshof dan blijven de overige voorwaarden nog steeds van kracht.

Neem gerust contact met ons op als je klachten, opmerkingen of vragen hebt over onze website. Je kunt ons contacteren door een email te sturen naar “Service@Kissmetic.com”.